tiistai 15. tammikuuta 2013

Rattaat pyörivät taas :)

  Häihin on enää 6 kk ja 5 päivää! :D Kovaa vauhtia etenevä aika on saanut tämän (vielä) neidin ahkeroimaan oikein kunnolla tulevaa unelmapäivää varten.

1) Olen saanut kutsukorit lähesvalmiiksi.
(Näistä kuvia tulossa!)

2) Olen saanut ostettua nappikankaan häämekon nappeja varten ja huomenna menen napit tekemään.
Toivottavasti kaikki sujuisi ongelmitta ja pääsisin huomenna jo nappeja ompelemaan!

3) Olen tehnyt kukkakauppa Fioriin varauksen!
Myyjä sanoi kimpun hinnaksi tulevan n. 65€, jos se omin varsin sidotaan. Viehe olisi ollut 6,5€/kpl. Ja vasta jälkeen päin, kun olin varauksen tehnyt löysin Cityshopparista tarjouksen kyseiseen liikkeeseen: -20% hääkukista. Voitte uskoa, että olin iloinen! ^^


Tämän näköistä kuvaa kukkakauppiaalle vilautin. Eli tästä lähdetään liikkeelle. :)

4) Kävin kultasepällä ja jätin tilauksen! :D Budjetiksi sovimme 450€-550€ ja lähetin kaksi malllikuvaa, joita inspiraationa käyttäen sormus tehdään. 3D mallin kuvat saan 2 viikon päästä. Jännittää!



Saa nähdä mitä näitten avulla syntyy!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti